Kızlar bebeğim 2 gündür ishal gibi bazen sulu yapıyor dışına kadar cıkıyor bazen de normal yapıyor bugün sabahtan itibaren 3. Kez yapışı sessizde olabiliyor gürültülüde ek gıda istemıyor cok cok az yıyor mama ve anne sütüde aynı iştahımız yok ateş yok enfeksiyondan şüphelenmelimiyim yoksa ek gıda yemedıgı ıcın mama ve emzırmeyıde azar azar sık verdiğimden mi oluyor ki diş çıkarmadık henüz doktor çıkmak üzere dedi yardım lütfen 🙏🏻