elifozkan Hanımlar bebeğim 10 aylık kahvaltı, ara öğün ve akşam yemeği şeklinde 2 ana 1 ara öğün veriyorum. Sizce az mı? Siz nasıl veriyorsunuz
maygirl elifozkan hayir normal abartmaya gerek yok.Ana öğünü halen anne sutu uada formul mamasıdır.Halen tadım ek gıda döneminde oldğunuzu unutmayın.🌼
balmilaveannesi Benimde 8 aylik 3 öğün yiyor az değil bence halen ana öğün süt ya da mama sonuçta bu kadar abartmaya gerek yok 1 yaşına kadar tadim zaten doyumluk olmuyor o 4 5 öğün verem anneler nasil vakit buluyor ben anlamıyorum akşamı zor ediyoruz 3 ogunle bile