Kartanesi26_ Ayda 700 gram almış sanırım. Evet 1 kg alsa daha iyi olurmuş ama bu da kötü sayılmaz bence
Benimki 4 ay boyunca 1 kilodan fazla aldı hep. 4 aydan sonra bir düştü kilo alımı. 400 gr, 200 gr
Şuan her gören ne zayıf diyor. Oysaki 6 aylıkken 1 yaş çocuklarla nerdeyse aynı dururdu boy kilo.
Hiç belli olmuyor yani zamanla şekilleniyor fizikleri