balom kızlar mutfak tezgahım böyle sevmiyorum mutfağımla hiç uyumlumdeğil mutfağım beyaz hiç içinde gri yada siyah yok acaba boyatsammı kaplasammı yoksa satıp yerine başka bi tezgahmı yerleştirsem fikir verebilir misiniz kafayı çok taktım
Mmeelliikkeee balom kaplama bilemem ama boya bana hijyenik yada temizliği kolay gibi gelmiyor , imkan varsa direk yenileyin bence
Ogulluana balom dolapların nasıl? Neyini beğenmedin ki gayet güzel. Son moda olanlardan mı istiyorsun
nilikonunannesii balom benim de aynı böyle daha dün eşimle konuştum değişelim diye ama aşırı pahalı mermerler boyamaya karar verdik. Güzel kaliteli bir boya ve üstüne sıvı cam uygulaması ile gayet de kullanışlı olur diye düşünüyorum çevremde çok var boyayıp memnun kalan.
Eylul301023 balom ama tezgah gayet güzel ya benim ki de bunun kahverengili gibi olanı dolaplarım bembeyaz onun için gayet uyuyor siritmiyor
balom Eylul301023 ben sadeden yanayım hep herşey beyaz olsun istiyorum ne bilim böyle karmaşık şeyleri sevmiyorum herşey düz beyaz olucak hareketli olmayacak 🤠
balom nilikonunannesii evet benim eşimde boyayalım dedi acaba kullanışlı olurmu dedim yada boyası kalkarmı acaba 🤔
nilikonunannesii balom yok işte üstüne sıvı cam dökecekmişiz bir de tezgah falan zımpara oluyormuş boyamadan önce. Çok izledim videolarını da inşallah beceririz 😅
cokbilmismom balom benim dolaplarımda yerlerimde hersey düz beyaz ama benim tezgah siyah ben bilerek öyle seçtim, beyaz tezgah hem kullanması zor temizliği zor her şey leke yapıyor.
Eylul301023 balom ben boyanin iyi olduğunu düşünmüyorum nolursa olsun devamli ıslanan yağ cozuculerle temizlenen bir yerde sizce boya ne kadar dayanır elbet ömrü tukenicek
Teletabianteni balom benim de böyle ve ben de hiç sevmiyorum satılır mı bilmiyorum ben şuan borcluyum borcum biter bitmez degistirecem nasipse
balom Teletabianteni inşallah hiç uyum sağlamıyor mutfağıma eminim beyaz olunca bütün havası değişir mutfağın
Teletabianteni balom benim de aynen. Ama mutfağa göre ayarliyorlar o yüzden satılabilir mi bilmiyorum