Oğlum 18 aylıkken kendi bırakmak istedi bezden rahatsız olduğu için konuşabildiği için de rahat geçirdik gece gündüz bir bıraktık ancak şuan 33 aylık ve 3 aydır çişini söylemiyor ben götürünce gidiyor yada altına yapıyor ama gece tutuyor sabaha kadar her türlü yolu denedim sil baştan başladım ama yine söylemiyor tuvaleti gelince nasıl bir yol izlemeliyim.
Tuvalet eğitimi konusunda bunu okuyun dediğiniz bir kitap var mı ?