Kızlar bebeğim bugün ağlarken ayakları morardı kızarıklıklar vardı çok korktuk annem bendeydi napcagimizi bilemedik ağlamasıda öyle normal ağlamalar gibi değilde kesik kesikti böyle birşey başına gelen var mı? Hastaneye götürsem bakarlar mı acaba ? (4.5 aylık bu arada) 😔