esraalic Kızlar merhaba. Bu sabah tuvalete gittiğimde regl olmuşum gibi kan vardı ama daha adetime 13 gün var gözüküyor acaba adet mi öldüm yoksa yerleşme kanaması falan olabilir mi karnim vs. Agrimiyor ve çok yoğun da bir kanama değil yani
aysebb esraalic Şüpheli ilişkiniz oldu mu ? Yerleşme kanamasının devamı gelmiyor en fazla birkaç gün leke şeklinde sürüyor. Ben adetime 10 gün kala yaşamıştım
esraalic aysebb oldu aslında kızımda böyle kanama yaşamadığım için tam olarak bilmiyorum enfeksiyondan vs. Olabilir mi acaba birde şimdi test yapsam çıkar mı yoksa regl gününün geçmesini beklemeliyim
aysebb esraalic Adetinize 5 gün kala erken gebelik testi yapabilirsiniz. Veya şüpheli ilişkiniz üstünden 14 gün geçtiyse o zamanda yapabilirsiniz. 12 gün geçtiyse bile çıkıyor kiminde