Merhaba kızlar doğum yapalı 33. Gün bugün
Sabah uyandım diz kapağımda kan vardı ve baya dağılmış çizik gibi ama kanayan bir yer yaram yoktu neyse sildim acaba yara mı oldu diye baktım sildim bir ufak bir şey dahi yoktu çok şaşırdım nasıl oldu anlamadım fikri olan var mı korktum şahsen