bisenakillisinzaten deleted20517 bende çok kararsızım beğendiğim isimler Eylül, Melisa, ipek, minel, inci falan 🤣
deleted20517 bisenakillisinzaten ya bende bende kafam çok karıştı bu yüzden liste yapıp içinden seçerim demiştim🤭 Bircoguda çevremde var kuzum teşekkür ederim 😊
balmelinam deleted20517 melina kızımın adı🥰 genelde duyanlarin cok hosuna gidiyor , tanrinin hediyesi mujdesi demek ayni zamanda meli de bal demekmis 😊 bal kizim melinam diye seviyorum 🌸
Kitsu deleted20517 biz eşimle şöyle yaptık o 5 isim seçti ben 5 isim seçtim içlerinden birer tane seçtik. Ben onun listesinden Derya yi aldım o benim listemden Eylül u Derya Eylül oldu 😅 Aklım hala Tomris ve Nil de kaldı ama 🫣
farelikoyunkavalcisi deleted20517 Sena ismi hep zarif gelmiştir kızım olsaydı koyacaktım nasip olmadı 💐
acemi_mom1 deleted20517 Benim de kızımın ismi Elisa Lina 🧚🏻♀️ 💕 Aklımda ki isimler ; Arya ,Berra , Erva , Lavin , Derin,
pembemontluleyla deleted20517 kızımın adı alya 😍 uzak şehirle popüler oldu ama biz ondan önce koymuştuk, anlamını çok beğeniyorum ben
tomvejerry deleted20517 Bir oğluşum var ikincisi olursa eğer kız olursa oda düşündüğüm isimler🥰Bahar Hazal Nazlı Asya 🌸