okuryazarelf Bebegim 3 gundur kakasini yapmiyor arada gaz sancisi oluyor ve cok pis koku oluyor aciyorum altini sadece gazini yapmis. Ne yapam lazim arkadaslar önerisi olanlar varsa yardimci olsun?