zenginoldum ay inanmıyorum evet iyiki bende çıkmadım iki çocukla evden sebil olacaktim. postları okudum şimdi yani iyiki bir aylık 1500 TL veriyorlar 🤦♀️ oda bu sıcakta insanları yoruyorlar bir postta kadının biri yazmış ben çektim diye ama sanırım o ilk ödemesini aldı çünkü kimse 2 ödemeyi almadı şuan 🤦♀️🤷