aleynaderin1 Merhabalar zatüre aşısı , verem aşısı ,6lı aşı aynı gün vurulur mu sağlık ocağındaki kadın aynı gün vurucaz dedi sizinkiler nasıl oldu
[silindi] aleynaderin1 2.ay aşılarını soruyorsunuz sanırım 3 aşı aynı anda yapılıyor iki bacağa ve bir kola. Beraber yapılmasında problem yok aşı takviminde de bu şekilde.
girlmama aleynaderin1 evet oyle oluyor 2 bacaktan 1 koldan ates iltihap vs yapmadi bizde sadece cok agliyorlar
aleynaderin1 [silindi] öyle mi bana şimdi cuma günü gel dediği için iki aşı için daha sonra pazartesi birini yaparız dediği için hani birden değiştirince yanlış bir şey yapmayalım diye korktum
aslhnkrts aleynaderin1 normalde hepsi aynı gün vuruluyormuş biz verem aşısı olmadığı için onu bi hafta sonra vurulmuştuk
bilgedm aleynaderin1 Sanırım verem aşısı her zaman olmuyor ondan pazartesi demiş olabilir ilk başta. Bizim asm’de de verem aşısı yoktu farklı bir asm’de yapıldı ama aynı gün . Zaten aşı takvimi de bu şekilde.