Huluaa11- ben 8 ay yasmin kullandım hiçbi sorun olmadı şuanda da cerazette kullanıyorum her akşam aynı saat dk almaya özen gösteriyorum bi sorun yaşamadık çok şükür inşallahhh bundan sonrada yaşamayız , ben böyle hamile kalanların bi ihmalsizliği olduğunu düşünüyorum yada saati geciktirme vs gibi yani tabi Allahın ol dediğine engel olmaz hiçbişey orası ayrı