Merhaba sevgili anne arkadaşlarım bebeğimi sütten kestim şuan alışma sürecinde ama uyutma konusunda çok zorlanıyorum hiç bi şekilde sessiz bi yere gidip yatırıp uyutamıyorum ya da kucağımda uyutamıyorum durmuyor daha emzirmediğim için hala çıldırıyor deliye dönüyor bende çareyi çizgi film açarak sallayarak uyutma da buldum biliyorum çok yanlış ama başka hiç bir şekilde durduramıyorum en azından alışasıya kadar böyle yapayım dedim ne olur bana bi çare sunun nasıl uyutabilirim tv siz