23cuja23 Daha kan dolaşımı oturmamıştır çok küçükler 🤭 Ben de sizin gibi anlam veremedim ilk hafta özellikle çok garipsedim ama şimdiki haline alıştım açıkçası. Anne bembeyaz, çocuk anneye göre esmer kalınca insan alışmakta zorluk çekiyor. Bir de lohusalıktan sanırım dışarıdaki bebeklere baktım sürekli, anne baba esmer çocuk bembeyaz. Bizimki niye böyle diye üzülmeye başlayınca kendi düşüncemden çok rahatsız oldum. En önemlisi sağlıklı olması, nasıl göründüğü asla önemli değil. İlerleyen aylarda vücudu zaten dengelenir 😌