Merhabalar, 4 aylık bebeğimde konak vardı ben de Mustelanın Konak şampuanı, konak kremi, vücut losyonu ve sabununu satın aldım. 4 hazirana şampuan ve konak kremini uyguladım 6 haziranda bebeğimin boynunda bir bölge kuruluk oldu. Daha sonra bir kere daha şampuanladım kuruluk arttı 12 haziranda baya yayıldı boynuna. Sonra kestim tüm mustela ürünlerini bebeğimin cildine zarar verdi öncesinde şikayetimiz yoktu hiç. Daha sonra doktorla görüştük online bize la roche kullanabilirsin dedi vücudu la roche ile nemlendirdim isilik yaptı ertesi güne kestim. Sonra bepanthol sensiderm önerdi kortizonsuz onu da yaklaşık 10 gün kullandım hafifledi vücudu ama geçmedi sonra 23 haziranda bir anda boyun altı çok fazla kızardı. Ayak bileğinde, kolunda ve sırtında da oldu kızarıklık döküntü ben de o gün sütlaç yoğurt vs yemiştim acaba dedim tetikliyor mu direkt süt ve süt ürünlerini kestim. Sonra Salı günü akşam doktorun tavsiyesiyle Bioderma intensive kremi alıp başladım sanki iyi geldi gibi o kupkuru görüntü gitti dokununca sert kuruluk gelmiyor elime sürekli nemlendirdim bugün 4. Gün Salı akşam başladım sürmeye ve farkı görebiliyorum yani geçmedi ama değişiyor renk tonu. Ayrıca Salı akşam sürdüm çarşamba akşamına o sürdüğüm yerler kabuk attı tamamen yumuşak kabuk şeklinde döküntü oldu. Daha sonra renk biraz açıldı sizce iyileşiyor mu? Daha önceden bu kremi kullananlar kaç günde sonuç aldınız? Ve tamamen geçiriyor mu geçiriyorsa kaç günde? Atopik dermatit egzama mı, alerjik bir bebek mi yoksa sadece şampuanın yaptığı alerjimi hala bilmiyoruz. Türkiyede değilim ama 10 güne gelecen ve tüm testleri yaptırcam. Fotoğrafta ekliyorum lütfen daha önce benzer durumu yaşayan veya benim gibi uğraşanlar fikir versin bana çıldırmak üzereyim 2 haftadır.