Kızlar bebeğim 16 aylik. Gece hala kalkıp emiyor ne zamana kadar sürecek bilmiyorum. Biraktiramiyorum, belki de çok üstüne düşmedim bilmiyorum. Ama odasını ayırmayı düşünüyorum. Hemen değil belki 18 aylik olunca filan. Sizler nasil yaptınız bu süreci? Artısı ve eksisi nelerdir ? Şunu yap daha kolay oluyor dediğiniz bir şey var mı? Korkuyorum uyanır duymam diye. Eşim gece eve geç geliyor bazen dışarı çıkınca, onun gelme sesine uyanmamasi için kapısını kapamam gerekecek. Telsizi şarjı yeter mi koca gece bilmiyorum. Sizler nasıl yaptınız ne zaman ayirdiniz