Mazıdağında üçüncü senem.Küçük gelişmemiş bir ilçe.Merkeze yakın 40 dk falan.Ev kiraları pahalı böyle küçük bir ilçeye göre.Mardinde çok daha uygun kiralar diyebilirim.Biz şuan 9.5’a oturuyoruz ağustosta 15 yaparlar diye Mardin’e taşınıyoruz orda 10 bine tuttuk dün. Hiçbir aktivite yok.bim 101 var bu kadar