(2 yaş) Oğlum ikimizken gayet sakin bi bebek. Ama babası işten geldiğinde veya babasının izin günlerinde veya babası yanımızdayken babası varken çok eziyet ediyor. Babasını canından bezdiriyor yazık 😂 ben diyorum normalde bu çocuk böyle değil sana yapıyor böyle. Bana garezi mi var diyor 😂 babası 2 haftadır yıllık izinde. Adam dinleneceği yere iyice yoruldu 😂 hani ilgisiz bi baba olsa da ondan ilgi beklediği için yapıyor desem, öyle de değil. Babası oğlumun yanında tlfn bile almaz eline. Babasını çok görmüyor desem, öyle de değil. Hafta içleri 6da geliyor. Hafta sonları tatil. Ve hafta içleri öğle yemeklerine eve geliyor. Sıkça da görüyor aslında. Sizde de böyle durumlar oluyor mu? Neden babasına bu kadar çok eziyet ediyor