Kızlar pazartesi beta hcg bakıldı devlet hastanesinde 40.9 çıktı adetime 3 gün vardı dün sağlık ocağı adet günümde kan aldı beta bakmak için 16.9 çıktı düşüş olmuş şimdi randevu aldım 1 saat sonra doktora gidicem ama size sormak istedim sağlıksız mi gebelik yoksa dış gebelik falan mı sizce yaşayan oldu mu