BalkizimBaloglum2 hastalık sonrası olmasına anlayamadım ama bizdede şişlik olmuştu, idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklı olmuş. Sebebide pipi ucu darlıgı varmış, çiş yaptıkca kalmış içerde sonra o da iltihaba cevirmişti beyaz beyaz, enfeksiyon geçtikten sonra direkt sünnet yaptırdık, cok şükür geçti