Merhabalar sevgili anneler,
Bebeğimin ek gıdaya geçmesine çok az kaldı. İlk bebeğim olduğu için bu konularda oldukça yeniyim. “3 gün kuralı”nı uygulayan da var, uygulamayan da… Açıkçası nereden ve hangi besinle başlayacağımı bilemiyorum.
Ek gıdaya başlayanlar varsa, siz nasıl başladınız? Hangi besinleri ilk denediniz?
Bir de bebekler için özel olarak satılan bakliyatlar var; bunları almak şart mı, yoksa evdeki bakliyatları kullanmak sorun olur mu?
Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. 🌸