Hamilelik döneminde miss gibi bırakmıştım. Bıçak gibi kestim attım. Bu arada 15 yıllık tiryakiyim. Şimdi emziriyorum tekrar başladım. İçim hiç mi hiç rahat değil. Ama içiyorum işte 😔. Sigara amaç değil araç olabilir mi? Ben de bunun olduğunu farkettim. Kafamda sürekli çıkan duman var. Bu şekilde başladım. O dumanın çıktığını düşündükçe rahatlıyorum. Vozol almıştım yanlış kullandım 6 günde bitti. Tekrar alacağım