Göbek bağımız dün düştü 1 gün falan beklenmesi gerekiyormuş bu gün kayınvalidem falan yıkayalım diyor benim de içime sinmiyor yıkamazsak herhangi bir sorun olur mu biraz daha beklense ucu hala kahverengili nemlenince yumuşuyor sanırım kan lekesi gibi oluyor