gizem1212 Merhabalar bebeğim 19 aylık dünden belli sol göğüsümde şişlik ve ağrı var süt birikintisi mi diyerek sağdım ama süt de gelmedi eğilirken hareket ederken bile ağrı yapıyor başına gelen var mı ne yapmalıyım lütfen yardımcı olur musunuz
cnhavva gizem1212 bende de olmustu saginca bisey cikmadi ama bebegi ters emzirince futbol tutusu seklinde kanallar aktif oluyomus o sekilde acilmisti