Kızlar bebeğim böyle uyku halindeyken büyük insan gibi kendini zorluyor ve acayıp ıkınıyor 😌 tuhaf sesler çıkarıyor. Normal mi sizce internetten bir sürü şey okudum makat darlığı vb olabilirmiş kasları gelişmemiş olduğu içinmiş vs. Kakasını her gün 3 4 kez yapar sarı pütürlü yani çok normal dışkısı. Ama neden böyle zorluyor Aceba kendini