Kızlar bebeğim 3 aylık oldu 3 aylık okur olmaz değişim şeyler olmaya başladı. Bir kaç gündür akşamları ateşi çıkıyor uyumuyor sabki bir yeri agriyormus gibi agliyor bugun cok istahsiz emmiyor. Giden gaz sancıları geri geldi.he birde kollarını karşıya doğru uzatıp geri çekiyor bacaklarıyla beraber ve hiç durmadan yapıyor kollarını keşfediyor diye düşündüm onu ama varmi böyle şeyler yasayanlar