ruyaeren patatess işte jnsan bu defa diyor üşür mu falan klima çarpar mı derken napacagimizi şaşırdık 🤦
minikmisimben ruyaeren Allah Allah bir yerde okumuştum kızım emerken çok terliyordu kafası d vitamini eksikliğinden olur yazıyordu doktora sormuştum dozunu düzenledi geçmişti bi danışın isterseniz çok terliyor diye belki test falan ister ama havada çok aşırı sıcak
patatess ruyaeren Evet valla kışın daha kolaydı. Giydiriyorduk birkaç kat tamam. Şimdi yok terledi mi?, üşüdü mü?, teri mi soğudu da serinlik var yoksa üşüyo mu? Manyak olduk iyice.
ecekrk ruyaeren sadece ince askılı zıbın giydiriyorum zaten bu atlet olmuyor mu ben atlet niyetine giydiriyorum oda oyun oynarken filan sağa sola terleyip yapışıp canı acımasın diye
bittercikolata__ ruyaeren ben sadece uzun kol zıbın ince oda altinada bol rahat pantolon giydiriyorum gene ince
Esoskirec ruyaeren kızım 3 yaşında yaz kış felaket terliyor artık oda ısısıyla ilgili olduğunu düşünmüyorum ben. Malesef bu yüzden de sürekli hasta oluyor. Ama şöyle diyim yatak yastık sırılsıklam oluyor bizimki öyle bir terleme
Kizilciksurubu ruyaeren Sadece bezle yatırın. Oğlum 23 aylık, ben haziran başından beri o şekilde yatırıyorum. Klimamız yok ve sıcaklık ortalama 26-28 derece oluyor, bezle bile terliyor.
ruyaeren Kizilciksurubu yaaa işte tek bez olunca bu defa da üşüycekmi düşüncesi oluyor çünkü klima açıkken ben bile üşüyorum