haticed_ Merhaba sevgili anneler. Oğlum 3,5 aylık az önce bezini açtım ve bebeğimin pipisinde iki adet çatlak gördüm ve kan geldi çok az neden olur ki bu nette de bulamadım pek bir şey? Yaşayanlar oldu mu?
Gamzeli2206 haticed_ sünnet derisi yapışıklığından olabilir benim bebeğimin pipisindede çatlak vardı sünnet ettirdim erkenden doktora götürün hemen çok acı yapıyor bebeğim 3 aylıkken bu çatlak yüzünden dudağını sıkarak çiş yapıyordu
haticed_ Gamzeli2206 Tam ucunda değil de böyle alt kısmında bir tane var bir de kökünde var pipinin. Sizin de böyle miydi ucunda falan mıydı? Biz de sünnetten vaz geçmiştik aslında ama yaptırrz gerekirse🙏
Gamzeli2206 haticed_ benim bebeğimin pipisinin ucunun heryeri çatlamıştı eğer sünnet ettirmeseydim geriye doğru ilerleyecekti geçmiş olsun bi doktora gidin kesin bide kan gelmiş kıyamam ya nasıl acıyordur