Soğuk algınlığım var dün ağrı kesici iğne yaptırdım 6 saat emzirme ve sütünü sağ dök dediler. Bugün yine ağrı kesici dolorex kullandım yine 6 saat bekleyip mi emzirmeliyim daha fazla mı beklemeliyim ? Bu arada doktor dolorex kullan demedi ama ben kullandım çok kötü başım ağrıyordu çünkü