irem1606 Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 11 gün oldu sezaryen doğum yaptım 38.haftada sütüm hala şakır şakır gelmedi elimle sağınca da göremiyorum fakat bebek çekiyor göğsümü verdiğimde 30 40 dk emiyor sütümü nasıl getirebilirim
1234_mrv Sık sık emzirin bol su için ve süt yapıcı şeyler yiyin en önemlisi de stresten uzak durun en çok etkileyen bu