rumeva Kızlar 4aylık bebeğim var gobek deliğinin tam üstünde kırmızı kabarcık şeklinde lekeler çıkıyor 2tane çıkmıştı onlar birleşti şimdi 3. çıkıyor nedenini bilen var mı ?
YorgunAmaMutluAnne @“rumeva”#p36213880 doğum izi olabilir mi gül lekesi deniyordu heralde buna yanlış bilmiyorsam
simseklivekalpli rumeva hemanjiyom için doktor tedavi önermedi mi, büyüdüyse tekrar gösterin doktora bilgim yok maalesef