Gamszbaykus37 ben 1 ay uğraştım. Önce popoya pis pis yaptim. Agladi. Ama direndim, uyuduktan 2 3 saat snra memeye uyaniyordu. Sonra mesela 9da uyudu 12 de pis pis yaptim, bi süre sonra bu 2 ya da 3 olmaya basladi onlarda da kucagimda salladm pis pis yaptim derken en azndn artk 5 e kdr fln zorda kalmadıkça emziriyorum. Geçen hastaydi mesela emzirdim devamli gecede. Sonra tekrar alışıyor gbi oldu gene aynı şekilde devam etmeye calisiyorum