kızlar 45günlük bir bebeğim var 33+3 te doğdu emziriyorum aynı zamanda sağıp veriyorum ekstra mamada veriyorum ama emzirdikten sonra yada sağıp verdiğim sütten sonra hep ağlıyor aranıyor 150 cc bile verdim sütü yinede aranmaya başladı mamada bunu yapmıyorsizce sütüm mü yaramıyor