bittercikolata__ Hayırlı sabahlar hanımlar💖 Şuan halkbank şubesinden geliyorum. İlk öğretim ailem uygulamasında 27.06.2025 1500 TL yatmış gözüküyordu. Ben gittim halkbanka uygulamada gözüküyor ama para yatmamış. 144 ü aradım her ayın son haftası yatacakmis ama şuan il müdürlüğünden onay gelmedigi için yatmamış önceki gelen msj gibi msj gelince yatmış olacakmış. Ay sonuna kadar da yatmazsa tekrar 144 ü arayın dedi.
ikiprensesannesiiyim bittercikolata__ ben başvurdum uugulamaya giriyorum ödenecek kayıt bulunamadı yazıyor nie ki
bittercikolata__ Nurdnc ilk öğretim ailem uygulamasina girince sağ alt tarafta çocuklarım yazan en son doğan çocuğunuzun üstüne basın orda ödeme bilgisi çıkar ordan bakabilirsiniz