2 saat kadar sürüyor babam çalıştığı için doğumda gelememişti hep gel kızım dedene falan diyor üzülüyorum. Bende memlekete gitmek istiyorum ama bir yandan da korkuyorum. Nasıl halledeceğim diye. Uçakta nasıl mama yapacağım. Nelere dikkat etmem gerekiyor. Bebek arabasını tek başıma nasıl poşetleyeceğim. Çok kaygılıyım. Bebekle uçuş yapan anneler nelere dikkat ettiniz ? Kızım emmiyor maalesef uçuşta kalkışta emzirmek yerine mama yapmam gerekecek veya sadece emzik emse basıncı çok hisseder mi? Ağlar mı durur mu? Kaç gündür düşünüyorum