Kızlar emmeyi seven bir bebeğim var. Kilo alımı da güzel en son 3 aylık kontrolde 7 kilo 500 gramdı… ama şu 3-4 gündür kesinlikle emmiyor . Zorluyorum gülüyor almıyor memeyi hiç . Huzursuzluğu yok gülüyor genelde . Sütümü biberonla verince onunla da zorladığım için içiyor gönüllü içmiyor hiç . Günde 7-8 dolu dolu çişli bezi olurdu şuan 3-4 bez zor alıyorum. Bezleri genelde hafif oluyor ve koyu idrar alıyorum . Sütümü de sağıyorum kontrol amaçlı aşağı yukarı aynı geliyor . Doğumdan sonra ilk regl oldum şuan ondan mı böyle yapıyor yoksa sıcaklardan ötürü mü böyle bilmiyorum sizce nasıl davranmalıyım ?