Doğumdan beri göğüs ucumda hassasiyet var doğumdan beri göğüs kalkanı kullanıyorum ilk 1 ay lansinoh kullandım hafif yaralarım oldu geçti 2 ay oldu doğum yapalı göğüs kalkanı yara olmasını emgelliyor göğüs ucum bir yere temas etmediği için rahatta ediyorum fakat onu kullanırken de sürekli süt biriktiği için dökülüyor ne yaparsam yapayım sürekli üstüm ıslanıyor ayrıca göğsümü çok terletiyor koku yapıyor göğüs kalkanı kullanmazsam göğüs ucum çok hassas göğüs pedi değdiğinde sızlıyor ayrıca göğüs pedi göğüs ucumu hem kurutuyor hem göğüs başlarım içeri kaçıyor daha çok ağrı oluyor hiçbir şey kıllanmasam göğüs başlarım hassas olduğu için kıyafete temas ettiremiyorum ne yapacağım böyle nasıl geçecek bu hassasiyet bunu yaşayan var mı