smyyvzylmz Bebeğim 2.5 aylık sürekli dönmeye çalışıyor ve yatırdığımda kafasını kaldırmaya çalışıyor. Henüz çok erken değil mi? Bebekleriniz ne zaman döndü ve oturmaya çalıştı acaba? Uyuturken çok zorlanıyorum sürekli kalkmaya çalışıyor son günlerde
papatyam-34 smyyvzylmz Kızım da o aylarda yarım yarım dönüyordu çabalıyordu sürekli 3.5 aylık iken tam tur dönmeye başladı oturmaya da çalışıyordu 4 aylık olunca kısa süreli destekli oturtmaya başladık 5 aylık mama sandalyesinde oturtmaya başladı 6 aylık iken de desteksiz oturdu
myangelson smyyvzylmz benimki de öyleydi şimdi 4 aylık yatirdigim an yan dönüp yüz üstü dönüyor sonra ağlıyor beyefendi 😂🤦🏻♀️ oturmak istemesi 1 aydan fazladir var kıyametler kopuyor oturmak için
girlmama smyyvzylmz 2 aylikken kalmaya calismaya basladim dogdugundan itivaren de donuyor benimki cok hareketli
smyyvzylmz ikibaloglanannesi bizimki de 14 nisan doğumlu anakucağına koyuyorum sürekli kalkmaya çalışıyor ayaklar hep havada 😄