Bende uzun süre kaka mi yapamamiştım zor çıktı aferdiniz ama çatlaklik olmadi doktora da gitmedim yiyeceklerle kakanin sivilasmasini sağladık katilasmis çıkmıyordu zordu ya 20 günde aya anca kalktim ilk sezeryanimdi tuvalete otururken batiyordu yanıyordu zorlaniyordum yara bakımı kışındi birde üstünden 5ay 18 gün geçmiş dün gibi daha