merhaba kızım avent biberonla mama içerken akış sürekli duruyor kapağını açıp kapatıyorum mama geliyor sonra tekrar gelmemeye başlıyor. sinirden kızım mama içerken ağlıyor sürekli .
neden mama gelmiyor tıkanıyor mantığını anlayamadım başına gelen var mı