miniminisevgilimm starwomen aaaaa hiç bilmiyordum bende bu ay kan tahlili yapılacak söyleyeyim bari 🤣 eşimde bende A rh - bebekte muhtemelen negatif ama A mı 0 mı onu merak ediyorduk öğrenmiş oluruz 🙏😅
starwomen miniminisevgilimm Bende eylülde baktıracağım merakla o günü bekliyorum 😂 Bizimde eşim A+ ben 0+ bakalım kızım ne çıkacak 😂
Feyzosumunannesi robinn03 1 yaşında baktırdık. Kan tahlili veriyorduk kan grubunuda öğrenmek istiyoruz dedik. O şekilde.
miniminisevgilimm Bafrapidesi bizim de doğum belgesinde yazmıyor sizde kan uyuşmazlığı var mıydı? Bizde yoktu acaba ondan mı bakılmadı ki 🙄