Miracinannesi_ Feyzosumunannesi 0- Eşimin b negatif benim 0+ benden 0 eşimden -almış. Keşke tam tersi olsaydı 😇
Feyzosumunannesi Kitsu Bizde bilmiyorduk 1 yaşında genel kan tahlili verirken söyledik kan grubunu öğrenmek istiyoruz diye o şekilde baktılar.
Elfgrn Feyzosumunannesi Bizim kızçeler bir araya gelmeli kanları aynı kan çeker onları 😂😂 Ben A+ Eşim A+ Kızım 0+ 😂