canan6668 zenginoldum doğduğunda söylemediler bize Bizde hiç arastirmadik doğrusu pekte Kan aldırmadım çocuklarıma
denizli2345 A pozitif kızım. Ben A negatifim. Ayy ne korkmuştum kan uyuşmazlığımız olur da sarılık riski çok artarsa diye. Sonuç olarak kızım kanı babadan aldı pozitif oldu, uyuşmazlık da oldu haliyle aramızda. Ama sarılık çok şükür artmadı
girlmama canan6668 merhaba karti vermediler mi boy kilo dogum tarihi cinsiyet ka grubu falan her sey yazar orda
canan6668 girlmama saglik karnesi oluyor burda 18 yasina kadar ki tüm kontrollerin de yazıldığı doğduğunda ONU verdiler ama yazmıyor