durubahar merhaba suan 7 aylık emzirmiyorum artık ama diyete basladıgımda 4 aylıktı o zaman herhangi bir sıkıntı yaşamadım çünkü diyetisyenle birlikte emzirmeye yönelik diyetle devam ettim. 6 aylık falandı emzirmeyi kestiğimizde suan hala sütüm var ama hiç bir şekilde tutmuyor o yüzden azaldı tabiki diyetle bir alakası yoktu
(Bu arada diyetisyensiz kendim zayıflamak istediğimde azalma olmuştu diyetisyenle devam edince arttı)