Kusannesi Balkizinannesi18 2400 dogdu 1. Ayında sağlık ocağında tarttırdık 1200 gr almış. Şuan 1 ay 7 günlük
Emine50 Balkizinannesi18 ama sen bize bakma biraz emzirmede abarttık onu iyi biliyorum kayınvalidem bir yandan annem bir yandan 15 dk durup emzirdim nerdeyse çoçuk açıktı mı zaten istiyor ben neden öyle yaptım bilmiyorum🤷🏼♀️Gece bile uykusunu bölüp emzirdim sürekli ne bana ne ona uyku
[silindi] Balkizinannesi18 3400 doğdu 1 aylıkken 4000dü az almış dedi doktorumuz günde iki defa da aptamil mama verdik maşallah o çok güzel yaradı meme+günde 2 defa mamayla bugün 2.ay kontrolümüz vardı 5.400 olmuş önemli olan sağlıklı olması tabiki ama eğer ki bebeğe sütümü yeterli gelmiyorsa bence mamayla desteklenmesine hiçbir sakınca yok.
Emine50 DenizAlpinAnnesi normal doktor kontrolümüz yoktu rutin sağlık ocağı kontrolüydü ama oldukça iyi dedi aynen devam et annesi sıkıntısı yok dedi 4 ay aşırısı var bir de rota virüsü aşırı vurdurucaz bir de menenjit aşıları var
Tuba_01 Balkizinannesi18 3 kilo doğdu 4.200 oldu ilk ay şimdi 7 aylık 6 aylık izlenim de 9 buçuk kiloyduk