miniminisevgilimm Aafs68 sezeryan kanamam bitti 10 gün falan temizcecik durdum sonra hop adet oldum 7 gün sürdü bitti öyle anladım diğer aylarda hep aynı gün gelmeye devam etti süt falan korumadı valla 😔
miniminisevgilimm hbbyildiz bence farklı bir doktora daha görünmelisiniz.. benim doktorum lohusa kanamam 43 gün sürdü diye 1 hafta daha bekleyelim eğer kesilmezse küretaj yapmam gerekiyor dedi 2 gün sonra Allahtan tamamen bitti
miran69_ atakerem7 aman bacım başınızın çaresine bakın ben bu ay spiral taktrcaktim bebeğin 4 aylık olunca gel dediler meğerse 5 haftalık hamileymişim eşim korunuyordu herzaman değil biz olmaz diye düşünüyorduk
Aafs68 amazontuba iki ayda bir olsam yine iyi daha olmayı bekliyorum Galiba korunma ignesinden dolayı daha olmadı bıraktım iğneyi bakalım ne zaman olacağım
atakerem7 miran69_ yaa benimde bebeğim daha 2 aylık Allah korusun şimdilik isteyene versin ya benimde eşim korunuyor her zaman değil derken her zaman korunmuyor muyudu onu anlayamadım 🥹🙏🏻
_Hera Aafs68 45. Günde falan ama baya fazla gelmisti çok korkmuştum ilk def böyle olmuatum, sizinde böyle olursa korkmayın Dr gayet normal dedi 🌸