hamidebaby Merhaba benım bebegım 2 aylık 10 günlük Bebelac gold kullanıyordum ama şuan içmemeye başladı kaka problemı var mamayı degıstırmeyi düşünüyorum ama Sma comfort nasıl sizce
Nkocak Sma bizde ishal yaptı durmuyordu ishali tabi her çocuk da aynı etkiyi göstermez o yüzden bizde hippe geçtik mesela
hamidebaby Benim bebeğimin gaz problemi bide reflüsü var ne mama kullanacağımı hangisi iyi gelir bilemedim kafam çok karıştı
deryacig hamidebaby hip kullanın benim kızımın da vardı gazı ve reflü aptamil aşırı gaz yapıyor hip öyle değil doğal bir mama 6 aya kadar hip kullandım sonra aptamil geçtim