Kızlar merhaba günaydın. Berbat hissediyorum kendimi. Burnumdan çektiğim her nefer beynime acı verir gibi giriyor içeriye. Eşimle çok sık tartışıyoruz son zamanlarda bebek doğduktan sonra onun dahi beni görmezden geldiğini düşünüyorum. Bana benim psikoloğa gitmem gerektiğini söyledi ama ben aile terapisi almamız gerektiğini düşünüyorum. Var mı devlette bilgisi olan var mı?