hk29 içi acır evet bende de acıyor yüreğim acıyor sanki öyle derinden bir acı emdikçe, o esnalarda bebek çok kuvvetli çekiyor sütünü buna yapacak bir şey yok ben bebeğimin ne kadar acıktığını nasıl güzel kuvvetli emdiğini düşünüp motive ediyorum kendimi o esnada derin nefes alıyorum acım hafiflesin diye iyi geliyor. şükretmeliyiz ki emiyor son kuvvetiyle yüzüne bak ve geçeceğini bil